رییسی پس از این دیدار در جمع خبرنگاران افزود:‌ ابتدا سپاس و تشکر خود را به مردم عزیز، بزرگوار و زمان شناس ایران ابراز می کنم و خدا را به سبب اعتمادی که مردم به این طلبه خدمتگزار داشته اند، شاکر هستم.

وی افزود: با همکاری که جناب آقای روحانی و دولت در این مدت خواهند داشت از ظرفیت ها، تجربیات و گزارش های آنان استفاده خواهم کرد و با آنان نشست خواهم داشت.

رییس جمهوری منتخب ادامه داد: از همه صاحب نظران و اندیشمندان می خواهم که ما را از دیدگاه های ارزشمند خود بهره مند کنند.

وی افزود: در دولت مردمی از همه دیدگاه های ارزشمند صاحب نظران، کارشناسان و مردم بهره خواهیم برد و امیدوارم وظیفه سنگینی را که مردم بر دوش ما گذاشته اند به بهترین شکل انجام دهیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

بر اساس اظهارات جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور، طبق تنظیم بیش از ۹۰ درصد صورتجلسات شعب سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با کسب ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای از مجموع ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر آرای ماخوذه پیشتاز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

 عبدالناصر همتی، محسن رضایی و امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی سه نامزد حاضر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز(شنبه) در پیام‌هایی پیروزی سید ابراهیم رییسی را به وی تبریک گفتند.